luns, 30 de novembro de 2020

Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

 Neste 25 de Novembro e tódolos días do ano berramos "Non á violencia machista" e pensamos en 

MIL MANEIRAS 

de ser 

MULLER😍💜


 Neste día lemos nas aulas este poema da mestra do noso cole, Carmen Sampedro que levou o 1º Premio no Certame "Cores con palabras" (A Estrada, 2019). Parabénssss!!!👏👏

NON QUERO

Como bolboretas sen ás, sen aire

coa boca pechada, encadeada ao silencio...

co medo ancestral, sometida ao teu cariño baldío

sentíndome invisible para o mundo.

Sacias a túa sede coas miñas bágoas,

o meu sangue alimenta o teu ego,

son unha sombra da túa covardía.

Que fago mal para que me castigues?

Se teu amor é dor, non quero amarte.

Non quero dixen!!!

Non quero berrei!!!

Quero vivir sen a culpa impresa no meu rostro.

Quero romper as cadeas que me aprisionan.

Quero voar, quero rir, quero soñar...

Eu son grande, eu son forte, eu son muller.

E dígoche: NON QUERO!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario